Dzienne spożycie ważnych składników

Dzienne spożycie ważnych składników

Bariery przeciwko wprowadzeniu zdrowej diety są różnorakie. Mogą to być bariery zewnętrzne, psychologiczne,fizyczne, jak i samej diety. By zrozumieć to lepiej w pierwszej kolejności należy pojąć co to właściwie jest zdrowa dieta. Zdrowa dieta zapewnia odpowiednią dawkę dziennego spożycia składników takich jak: witaminy, minerały, białko, węglowodany i tłuszcz. Każda dieta, która nie spełnia minimalnego dziennego spożycia dla każdego składnika odżywczego jest niezdrowa. Oczywiście, zapewnienie dziennego spożycia tych wszystkich składników odżywczych, jest prawie niemożliwe ze względu na niską wartość odżywczą w dzisiejszych produktach spożywczych. Jemy średnio jemy do pięciu posiłków dziennie to ważne jest, by w tym wszystkim pamiętać o składnikach jakimi są świeże warzywa i owoce. Większość młodych mężczyzn w wieku od 2025 je tylko dwie porcje owoców i jedną porcję świeżych warzyw przez cały tydzień. Zdrowa dieta jest bardzo prosta i łatwa do naśladowania. Aby ją mieć jedz od 56 posiłków dziennie. Każdy posiłek powinien mieć porcję chudego białka, węglowodanów i owoce i warzywa w nieograniczonych ilościach. Jedz około 4050 procent białka, 3040 procent węglowodanów złożonych, a także 30 procent tłuszczu codziennie. Limituj cukry i tłuszcze nasycone. Dzięki temu będziesz cieszył się lepszym zdrowiem.