Nie zatrzymuj składników odżywczych!

Nie zatrzymuj składników odżywczych!

Spójrzmy na kilka składników, których należy unikać w zdrowej diecie. Na pewno cukru cukier jest powodem wielu chorób, takich jak otyłość i cukrzyca u dorosłych. Cukier zatrzymuje składniki odżywcze, które powinny być wchłaniane i innym problemem jest to, że cukier ma tendencję do sklejania krwi, co bardziej podnosi ryzyko chorób układu krążenia. Cukier jest klasyfikowany jako zły tłuszcz. Zdrowa dieta to dieta bez cukru! Kofeina kofeina zatrzymuje wchłanianie składników odżywczych i zwiększa utratę minerałów i innych składników odżywczych, zwłaszcza z kości. Jeśli masz osteoporozę lub zapalenie stawów, unikaj kofeiny całkowicie. W przeciwnym razie, nie pin więcej niż jedną latte na dzień! Unikaj też alkoholu alkohol również zapobiega wchłanianiu składników odżywczych i doprowadza do uszkodzenia komórek. Oleje roślinne i margaryny uwodornione oleje i margaryny są najgorsze; lepiej na nich nie smażyć. To dlatego, że zamienia się tam struktura tłuszczu, która później uszkadza komórki. Margaryna jest to pierwiastek chemiczny który na pewno nie częścią zdrowej diety. Te składniki tworzą wiele szkodliwych substancji chemicznych w naszym organizmie. Są związane z chorobami takimi jak udary, choroby Alzheimera, choroba wieńcowa serca, rak, zwyrodnienie plamki żółtej i wiele więcej. Oliwa z oliwek extra virgin, w bardzo małych ilościach jest tutaj słuszną alternatywą.